AvivaSA İlk Günden Sektörün Lideri

AvivaSA İlk Günden Sektörün Lideri

Türkiye'de bireysel emeklilik sisteminde eşit oranlı ortaklık prensibini benimseyen ilk birleşme olan AvivaSA Emeklilik ve Hayat, 31 Ekim 2007 tarihi itibariyle resmi olarak bireysel emeklilik ve hayat sigortası sektöründe lider koltuğuna oturdu. Hafta başında başlayan reklam kampanyasında AvivaSA'nın doğuşu, Türkiye'nin 4 ayrı bölgesindeki gün doğumu ile simgeleniyor.

Sabancı Holding iştiraklerinden Aksigorta'nın yüzde 99.4'üne sahip olduğu AK Emeklilik A.Ş. ile İngiliz sigorta devi Aviva Plc.'nin Türkiye'deki şirketi Aviva Hayat ve Emeklilik'in birleşmesinden doğan AvivaSA Emeklilik ve Hayat A.Ş.'nin kuruluşu Sigortacılık, Özel Emeklilik Düzenleme ve Denetleme Kurumu (SEDDK) tarafından onaylandı. Türkiye'de bireysel emeklilik sisteminde eşit oranlı ortaklık prensibini benimseyen ilk birleşme olan AvivaSA Emeklilik ve Hayat, yüzde 25'lik pazar payı ile ilk günden bireysel emeklilik sektörünün lider şirketi konumuna yükseldi. Şirket, yüzde 11'lik pazar payı ile hayat sigortasında ise sektörde 3. sırada yer alıyor.

31 Ekim 2007 tarihi itibariyle Müsteşarlık onayını takiben ilk Genel Kurul toplantısını düzenleyen AvivaSA'nın Yönetim Kurulu da belli oldu. AvivaSA Emeklilik ve Hayat A.Ş.'nin yönetiminde Akın Kozanoğlu Yönetim Kurulu Başkanı, Pierre-Olivier Bouée Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı, Carl Owen Boehr, Ertan Fırat, Turgay Özbek ve Ragıp Yergin Yönetim Kurulu Üyesi olarak görev aldı. AvivaSA'nın Genel Müdürü ise daha önce AK Emeklilik Genel Müdürlüğü görevini yürüten Meral Egemen oldu. Meral Egemen aynı zamanda yedinci üye olarak Yönetim Kurulu'nda yer aldı.

Yeni logosunu belirleyen AvivaSA Emeklilik ve Hayat'ın güçlü konumunu ve yeniden doğuşunu simgeleyen reklam kampanyası yazılı ve görsel basında yer almaya başladı. AvivaSA'nın müşteri sayısı, fon büyüklüğü, yüzlerce yıllık tecrübesi ve liderlik özelliğini vurgulayan reklam kampanyasında İstanbul, Ankara, İzmir ve Nemrut'tan gün doğumu, AvivaSA'nın doğuşu ile özdeşleştiriliyor. Çekimlerin 4 ayrı bölgede yapılması şirketin dağıtım ağının yaygın oluşunu simgeliyor.

Detaylı bilgi için tıklayınız.

SOSYAL MEDYADA BİZ

Sabancı
Yukarı