Öncelikli amacımız satış öncesi ve sonrası hizmet güvencemiz ile müşterilerimize her zaman en iyi hizmeti sunmak. Müşterilerimizden gelen şikayetleri hizmetlerimizi iyileştirmek açısından en önemli geribildirimler olarak değerlendiriyoruz. Gerek talep, gerek öneri, gerekse şikayetlerin analizi sonucunda;
- BES müşterilerimizin sahip oldukları üründen daha etkin bir şekilde faydalanmalarını sağlamak amacıyla sistemde bulundukları süre içerisinde dikkat etmeleri gereken konular için e-posta ile hesap bildirim cetveli, fon bülteni, piyasa fikirleri gönderilmektedir.
- Şikayet çözüm süresi ortalamamız 2 iş gününün altındadır. Müşterilerimizin “musteri@agesa.com.tr” e-posta adresimiz üzerinden ilettikleri taleplerine ilişkin dönüş süremiz ortalama 3 saattir. Whatsapp “Official Business App” onaylı Türkiyedeki öncü emeklilik şirketiyiz.
Dünyada kabul görmüş başarılı kuruluşları ve yöneticileri ödüllendiren Stevie Awards En İyi Sigorta Şirketi kategorisinde Bronz, Dış Kaynak İşbirliğinin Müşteri Deneyimine Başarı Etkisi kategorisinde Gümüş, IMI – Türkiye Çağrı Merkezleri 2024 yarışmasında En İyi Müşteri Deneyimi kategorisinde, en övgüye değer ödülü alındı.
- Verdiğimiz hizmetin kalitesini ve müşterilerin yaşadığı deneyimleri daha iyi ölçebilmek, müşteri memnuniyetini en üst seviyeye taşımak adına şikayet çözümleri sonrası müşterilerimize şirketimiz ve yapılan görüşme ile alakalı soruların yer aldığı anket aramaları ile memnuniyetlerini belirlemekteyiz.
- Speech Analytics uygulamasıyla Çağrı merkezimizi arayan müşterilerimizden duyduğumuz her güzel söz ve ifade için görüşmeyi yöneten müşteri temsilcilerimize puan verdiğimiz, yarışma sonunda en çok puan toplayan müşteri temsilcilerinin ve takımın ödüllendirildiği Bi’İyiLig Yap projemiz ile “Çağrı Merkezinde Eşsiz Müşteri Deneyimi Yaratmak” hedefimize önemli bir katkı sunduk. Ve Bi’İyiLig Yap projemizle;
Müşterilerimize daha iyi hizmet verebilmek için 2023 yılında başlatmış olduğumuz müşteri odaklı kültürel dönüşüm projemize 2024 yılında da devam ediyoruz. Yeni işe başlama eğitimlerimize Müşteri odaklı kültürel dönüşüm programını dahil ettik. Bu sayede Çağrı Merkezi Müşteri temsilcilerimizin tümü çağrı karşılamaya başlamadan önce eğitimleri tamamlamış olacak.
Müşterilerimizin satış ve satış sonrası hizmet süreçlerindeki yolculuklarını detaylı bir şekilde analiz ederek müşteri deneyimini iyileştirmek ve memnuniyeti artırmak hedefiyle, yenilikçi teknolojileri kullanarak aksiyon planları oluşturduk.
- Müşterilerimizin istem dışı tahsilatsızlık (kredi kartı limit yetersizliği, hesap değişimi, kredi kartı kullanım süresinin dolması..vb.) yaşamaları durumunda ürünlerinin iptal edilmesini ve hak kayıplarını önleyebilmek için müşterilerimize anlık bilgilendirme yapan CEP sistemi devreye alındı.
- İşitme engelli müşterilerimiz için mobil uygulamamızdan çok kolay bir şekilde erişebilecekleri işaret dili ile İletişim kuracakları hizmet kanalımızı 12 Ekim’de hayata geçirdik.
Özellikle işitme engeli müşterilerimiz için önemli bir ihtiyaç ve sektörde bir ilk olan bu güzel hizmetimizle 2024 yılında aylık ortalama 35, yıllık 300’ün üzerinde işitme engelli müşterimize hizmet verdik.
AgeSA olarak fark yaratmaya devam ediyoruz.