Kurumsal Hizmet Merkezi
Sektörde bir yenilik, sadece kurumsal müşterilere özel Kurumsal Hizmet Merkezi ile çağrı merkezinden farklı olarak operasyon ve danışmanlık hizmeti veriyoruz.
Bireysel Emeklilik Sistemi Kapsamında
Anında Yapılan İşlemler
- Kredi kartı bilgi değişikliği
- Ödeme şekli değişikliği
- Nakit ödeme dışındaki sözleşmeler için ödeme makbuzu gönderimi (e-posta ya da faks)
- Makbuz gönderim kanalı değişikliği
- Hesap ekstresi gönderimi (e-posta ya da faks)
- İletişim bilgileri değişikliği
- Nakit ödeme dışındaki sözleşmeler için katkı payı endeks değişikliği
- Fon dağılım oranı değişikliği
- Nakit ödeme dışındaki sözleşmeler için ödeme sıklığı değişikliği
- Nakit ödeme dışındaki sözleşmeler için ödeme tutarı değişikliği
- Nakit ödeme dışındaki sözleşmeler için ödeme günü değişikliği
- Şifre işlemleri (şifre basım talebi, şifre kilidi kaldırma, şifre gönderimi)
- Vade işlemleri
- Ziyaret talebi
- Müşteri geri bildirim kanalı değişikliği (e-posta, faks, posta)
- Bildirim formları (tüm değişiklik formların görüntülenerek bilgi verilmesi ve faks, e-posta adresine anında gönderilmesi)
- Tahsilat makbuzu ya da hesap ekstresinin adrese yeniden gönderimi (posta)
- Hesap özeti profili gönderimi
Bilgi Görüntüleme İşlemleri
- Fon bilgileri görüntüleme (fon hareketleri, fon ekstre bilgileri, fon performansı bilgileri)
- Fon birim fiyatları görüntüleme
- Ödeme bilgileri görüntüleme (ödeme tutarı, ödeme şekli, ödeme tarihi, ödeme sıklığı, toplu ödeme bilgisi)
- Plan bilgileri
- Sözleşme özeti (ödenen tutar ve toplam portföy bilgileri, müşteri numarası, TCK numarası, plan fon bilgileri, giriş aidatı bilgileri, ödeme şekli, ödeme tutar ve sıklığına ilişkin bilgiler)
- Cayma-çıkış bilgisi
- Katılımcı, katılımcı nam ve hesabına hareket eden kişi ve lehdar bilgisi
- Geriye dönük işlem görüntüleme
- İletilen dokümanların ve akıbetlerinin görüntülenmesi
- Aktarım bilgisi (başka şirketten ya da başka şirkete aktarım bilgisi)
- Kurye gönderileri sorgulama
- Plan değişiklik gözlem
Hayat Sigortaları Kapsamında
Anında Yapılan İşlemler
- Ödeme makbuzu gönderimi (e-posta ya da faks)
- Kredi kartı bilgi değişikliği
- İletişim bilgileri değişikliği
- Şifre işlemleri (şifre basım talebi, şifre kilidi kaldırma)
- Bildirim formları (tüm değişiklik formların görüntülenerek bilgi verilmesi ve faks ya da e-posta adresine anında gönderilmesi)
- Uzun Süreli Hayat poliçelerinde ödeme şekli değişikliği
- Makbuz gönderim kanalı değişikliği
- İletişim bilgileri değişikliği
- Ziyaret isteği
Bilgi Görüntüleme İşlemleri
- Kâr paylı birikim ve birim fiyat bilgileri ve performansı
- Teminat işlemleri (teminat değişikliği, teminat ekleme/ teminat iptal)
- Poliçe özeti
- İptal/ iştira bilgisi
- İkraz (borç alma) bilgisi
- Ödeme bilgileri görüntüleme
- Sigortalı, sigorta ettiren ve lehdar bilgileri
- Yeniden yürürlüğe alma bilgisi
- Geriye dönük işlem görüntüleme
- İletilen dokümanların ve akıbetlerinin görüntülenmesi
- Ödeme bilgileri görüntüleme (ödeme tutarı, ödeme şekli, ödeme tarihi, ödeme sıklığı, toplu ödeme bilgisi)
- Tenzil bilgileri
- Vergi bilgileri
- Kesinti oranları
- Kampanya mesaj gönderileri sorgulama
- Kurye gönderileri sorgulama
*Kurumsal Hizmet Merkezimiz, hafta içi 09.00-24.00, hafta sonu 09.00-18.00 saatleri arasında 0850 502 72 72 numaralı hat üzerinden hizmet vermektedir.