Sayın Kullanıcı,
AgeSA Hayat ve Emeklilik A.Ş. (AgeSA veya Şirket) kişisel bilgi ve veri güvenliğini önemsemekte ve gerekli olan tüm tedbirleri almaya özen göstermektedir. Kullanıcılar da AgeSA Web Sitesi (www.agesa.com.tr) (“Platform”) kullanarak işbu sözleşme hükümlerine uygun davranacaklarını kabul ederler.
Platform aracılığı ile elde ettiğimiz bilgiler, kullanıcıya en uygun hizmeti sunmayı ve bu hizmetlerin kalitesini sürekli olarak artırmayı amaçlamaktadır.
a-Kullanıcının sağladığı bilgiler:
Kullanıcının, Platform’u kullanarak sağladığı bilgiler, kaydedilmektedir. Bu yolla elde edilen bilgiler, tamamen kullanıcının özgür iradesiyle sağladığı, yasal olarak sözleşme öncesi beyan yükümlülüğünün yerine getirilmesi ve hizmetin sunulabilmesi için gereken bilgilerdir. Hızlı, doğru, etkili ve kaliteli hizmet sunulabilmesi için Platformda talep edilen bilgilerin tamamının doğru biçimde iletilmesi gereklidir.
b-Otomatik olarak sağlanan bilgiler:
Platform’a erişim sağlandığında kullanıcının otomatik olarak tanınmasına yarayan “çerezler” (cookies) yoluyla daha önce Platformda yapılan ziyaretler ve alınan hizmetlerde elde edilen bilgilerdir. Kullanıcı, tarayıcısının ‘ayarlar’ menüsünden bu özelliği kısıtlamak veya tamamen etkisiz hale getirmek için yönlendirmeye ulaşabilir. Ancak, bu şekilde elde edilen bilgiler kullanıcıya verilen hizmetin daha hızlı ve kaliteli olmasını sağlayacağından bu özelliğin açık bırakılması önerilmektedir.
1. Bilgilerin Kullanılması ve Korunması
1.1. Bu maddeler Platform’un tüm bölümlerinde geçerli olacaktır.
1.2. Kullanıcıların bilgilerinin korunması ve gizliliğin sürdürülebilmesi AgeSA’nın birinci önceliğidir. Bu nedenle Kullanıcıların vermiş olduğu bilgiler işbu Sözleşmede belirtilen kurallar ve amaçlar dışında herhangi bir kapsamda kullanılmayacak ve üçüncü şahıslarla paylaşılmayacaktır. AgeSA’nın, Kullanıcı tarafından Platform’a kayıt formunda belirtilen veya daha sonra kendisi tarafından güncellenen adresi, e-posta adresi, mobil telefon hatları ve diğer iletişim bilgileri üzerinden mektup, e-posta, SMS, telefon görüşmesi ve diğer yollarla iletişim, pazarlama, bildirim ve diğer amaçlarla Kullanıcıya ulaşma hakkı bulunmaktadır. Kullanıcı, işbu sözleşmeyi kabul etmekle aksine bir yazılı bildirimi olmadığı müddetçe AgeSA’nın kendisine yönelik yukarıda belirtilen iletişim faaliyetlerinde bulunabileceğini kabul ve beyan etmektedir.
1.3. AgeSA, Platform kapsamında Kullanıcı tarafından paylaşılmış olan bilgilere erişebilir. AgeSA, kendisine iletilen kişisel verileri ve bilgileri, bilgilerin toplanması ile ilgili açıklanan yukarıdaki amaçlar dışında üçüncü kişilerle kesinlikle paylaşmayacak, hiç bir şart altında kullanılmasına izin vermeyecektir. Söz konusu bilgilere, talep edilen hizmeti yerine getirmek amacıyla ve hizmetin gerektirdiği ölçüde şirketimiz personeli ve ilgili sigorta acentelerinin personeli tarafından ulaşılabilmektedir. Kullanıcı da bu bilgilerin Platform’un amacına yönelik olarak kendisi ile iletişime geçilmek için kullanılacağını kabul eder.
2. Diğer Web Sitelerine ve Platformlara Bağlantılar
2.1. Platform kapsamında elde edilen bilgiler, AgeSA ve işbirliği içinde olduğu diğer kişi ve kurumlar tarafından sadece çeşitli istatistiki değerlendirmeler, izinli pazarlama, veri tabanı oluşturma çabaları ve pazar araştırmaları yapma gibi durumlar dâhilinde kullanılabilir.
2.2. AgeSA, Platform içerisinde başkaca sitelere link (bağlantı) sağlayabilir, anlaşmalı olduğu 3. partilerin reklamlarını yayınlayabilir, Kullanıcıları reklamlar (banner ve sair yöntemlerle) aracılığıyla reklam veren veya anlaşmalı 3. partilerin sitesine yönlendirebilir. AgeSA’nın, bu bağlantı yoluyla erişilen diğer Platformların gizlilik ve diğer politikalarına ya da barındırdıkları içeriklere yönelik olmak üzere hiçbir sorumluluğu bulunmamaktadır.
2.3. AgeSA, aşağıda sayılan hallerde ise işbu gizlilik bildirimi hükümleri dışına çıkarak kullanıcılara ait bilgileri üçüncü kişilere açıklayabilecektir. Bu durumlar;
- Kanun, Kanun Hükmünde Kararname, Yönetmelik ve benzeri yetkili hukuki otorite tarafından çıkarılan ve yürürlükte olan hukuk kurallarının getirdiği zorunluluklara uyulmasının gerektiği haller,
- AgeSA’nın, Kullanıcılarıyla arasındaki sözleşmelerin gereklerinin yerine getirilmesi ve bunların Platform’a konulmalarıyla ilgili hallerde,
- Yetkili idari ve/veya adli makamlar tarafından usulüne göre yürütülen bir araştırma veya soruşturma doğrultusunda Kullanıcılarla ilgili bilgi talep edilmesi halleri,
- Kullanıcıların haklarını veya güvenliklerini koruma amacıyla bilgi verilmesinin gerekli olduğu haller.
4. Hizmet Sözleşmesi
1. İşbu Platform’dan yararlanma hakkı münhasıran Kullanıcı’ya aittir. 18 yaşından küçüklerin veya vesayet altındaki kişilerin bu Sözleşme kapsamında sunulan hizmetlerden yararlanabilmeleri kanuni temsilcilerinin onayıyla mümkündür. Söz konusu hizmetlerin bu kişiler tarafından kullanılması sırasında onları her türlü maddi ve manevi zarar ve kayıptan korumak kanuni temsilcilerinin sorumluluğunda olup Şirket bu tür zarar ve kayıplardan dolayı sorumlu tutulamaz.
2. Şirket, internet - çağrı merkezi - sesli yanıt sistemi ve bu hizmetlerle sınırlı olmamak kaydıyla değiştirilecek veya geliştirilecek yeni hizmet kanallarından da yararlanabilmesi için Kullanıcı’ya, başvuru formunda kullandığını beyan ettiği cep telefon numarasına geçici bir şifre gönderecektir. Kullanıcı, hizmet kanalları aracılığıyla alacağı hizmetleri geçici yerine kendi sistemde belirlediği şifre ile yapacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.
3. Kullanıcı, hizmet kanallarını kullanırken yasalara uygun davranacağını, tüm fikir, düşünce, ifade ve yazıların kendisine ait olacağını, kamu düzenini bozucu, genel ahlaka aykırı, başkalarını rahatsız veya taciz edici şekilde hareket etmeyeceğini, üçüncü kişilerin hizmet kanallarını kullanmasını önleyici veya zorlaştırıcı eylem ve Platformlarda bulunamayacağını, hizmetleri kullanırken üçüncü kişilere verdiği zararlardan sorumlu olacağını kabul ve taahhüt eder.
4. Kullanıcı, hizmet kanallarında işlemlerinde kullanacağı şifrenin gizli kalması için gerekli dikkat ve özeni gösterecektir. Aksi takdirde üçüncü kişiler tarafından kullanılmasının sonuçlarından sorumlu olup bu nedenle Şirket’ten talepte bulunamaz.
5. Kullanıcı, Şirket’in hizmet kanallarındaki hizmet kapsamını önceden bildirim yapmaksızın değişiklik yapma ve sona erdirme yetkisine sahip olduğunu kabul ve taahhüt eder.
6. Kullanıcı, belirlediği şifre aracılığıyla, hizmet kanalları vasıtasıyla teknik sistemin sağladığı taleplerde bulunabilir. Ancak, Şirket riskli gördüğü talebi yerine getirip getirmemekte serbesttir. Hizmet kanalları vasıtasıyla gerçekleştirilen işlemlerin içeriği ve neticesinden Kullanıcı sorumlu olup bu nedenle uğramış olduğu zararlardan Şirket’i sorumlu tutamaz.
7. Kullanıcı, 5684 sayılı Sigortacılık Kanunu, 4632 sayılı Bireysel Emeklilik Tasarruf ve Yatırım Sistemi Kanunu ile bireysel emeklilik ve sigorta şirketlerinin tabi olduğu sair mevzuat uyarınca, verdiği bilgilerin hizmetin ifası için diğer kamu-özel kurum/kuruluşlara verilebileceğini; bu nedenle yazılı, sözlü veya hizmet kanalları aracılığıyla Şirket’e verdiği bilgilerin güncel, doğru ve eksiksiz olduğunu ve aksi takdirde doğacak zararlardan sorumlu olacağını kabul ve taahhüt eder.
8. Kullanıcı, hizmet kanallarının teknik kalitesinden ve teknik arızalar nedeniyle kesintiye uğraması sonucunda kaynaklanabilecek zararlardan Şirket’i sorumlu tutamaz.
9. Kullanıcı, hizmet kanalları ve bu hizmetlerin sunumuyla ilgili görsel ve işitsel materyalin Şirket’e ait olduğunu ve bu yazılımları izinsiz kullanamayacağını, çoğaltıp dağıtamayacağını, aksi halde oluşacak zarardan sorumlu olacağını kabul ve taahhüt eder.
10. Kullanıcı ile Şirket arasında yapılan tüm konuşmalar hizmet kalitesi ve güvenilirliğinin sağlanması ve oluşabilecek sorunlara karşı Şirket’in tedbir alabilmesi amacıyla ses kayıt sistemiyle kaydedilebilecektir. Kullanıcı telefon görüşmelerinin ses kayıt sistemi ile kaydını peşinen kabul eder. Kullanıcı, kaydedilen görüşme sırasında müşteri temsilcisine veya sesli yanıt sistemine vereceği bilgi ve talimatların HMK 193. maddesi uyarınca kesin delil olarak kullanılabileceğini ve verdiği talimat doğrultusunda gerçekleşen işlemle anlaşmazlıklarda Şirket kayıtlarının esas alınacağını kabul eder.
11. Kullanıcı, kısa mesaj servisi (SMS) özelliğine sahip bir cep telefonu aracılığıyla, faks veya e-posta aracılığıyla bilgi almayı talep edebilir. Şirket, uygun görmesi halinde talep edilen bilgileri Kullanıcı’nın bildirdiği telefon numarasına, faks numarasına veya e-posta adresine gönderebilir. Kullanıcı, söz konusu telefon veya faks numarasının, e-posta adresinin değişmesi, kaybolması veya çalınması durumunda Şirket’i yazılı şekilde haberdar etmediği takdirde doğabilecek sonuçlardan sorumludur.
12. Kullanıcı’nın Şirket’e gönderdiği ve Şirket'ten aldığı mesajların geç ulaşması veya hiç ulaşmaması, gönderilen ve alınan mesajlardaki bilgilerin üçüncü kişilerce öğrenilmesi veya üçüncü kişilerin bu bilgilere ulaşması nedeniyle Şirket’in herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır.
13. Kullanıcı, bu Sözleşme kapsamındaki hizmetler ile ilgili olarak Şirket’te kayıtlı adresine yapılacak bildirimlerin kendisine yapılmış sayılacağını, adresinin değişmesi ve yeni adresini çağrı merkezi, internet şube veya yazılı şekilde bildirmemesi halinde eski adresine yapılacak bildirimleri geçerli sayacağını kabul eder.
14. Kullanıcı, işbu Sözleşme ve/veya Platform’dan çıkabilecek her türlü anlaşmazlıklarda Şirket’in defter, mikrofilm, mikrofiş, bilgisayar ve diğer kayıtlarının HMK 193. maddesi uyarınca geçerli, bağlayıcı ve kesin delil olacağını, bunlara karşı her türlü itiraz ve def’i haklarından ve dava dâhilinde Şirket defterlerinin usulüne uygun tutulduğu hususunda yemin teklif haklarından peşinen feragat ettiğini kabul eder.
Ticari Unvanı: AgeSA Hayat ve Emeklilik A.Ş.
Adresi: İçerenköy Mah. Umut sok. Quick Tower Sitesi No:10-12/10 Kat:1 Ataşehir/İstanbul
İstanbul Tel No: 0(216) 633 33 33
Faks No: 0(216) 634 38 88
Web Adresi: www.agesa.com.tr
Ticaret Sicil Müdürlüğü: İstanbul Ticaret Odası (İTO)
Ticaret Sicil Numarası: 27158
MERSİS Numarası: 0306005065600012